Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dat gerust contact met ons op.

 

Reparatieverzoeken

Hoe dien ik een reparatieverzoek in?
Dat kan digitaal via het reparatieformulier.
Uw reparatieverzoek kunt u tijdens onze openingstijden ook aan onze medewerker klantenservice doorgeven: (0317) 68 32 00.
Mailen kan ook: reparatieverzoek@rhenam.nl.

Of gebruik de WocoAPP: makkelijk en snel

De WocoAPP is gratis beschikbaar in de Google Play Store en de Apple Store. Via de app bent u snel in contact met Rhenam Wonen en kunt u ook onze website direct raadplegen. Nadat u de app heeft gedownload, moet u zich eenmalig registreren. Daarna heeft u rechtstreeks toegang tot alle praktische functies.

Kan ik Rhenam Wonen ook na 16.30 uur bereiken?
Wanneer zich een calamiteit of schade voordoet waar directe hulp noodzakelijk is, bijvoorbeeld door een forse lekkage, brand of een inbraak, dan belt u met de calamiteitenlijn van Rhenam Wonen: 0317 - 61 69 89. Deze calamiteitenlijn is buiten kantooruren bereikbaar. U krijgt dan niet een medewerker van Rhenam aan de lijn, maar wordt automatisch verbonden met het bedrijf Herstelpartner. Zij staan u bij en bieden hulp waar nodig. Ook begeleiden en ondersteunen zij u in het traject van herstel.

Heeft Rhenam Wonen reservesleutels van mijn woning/berging/kamer?
Nee, Rhenam Wonen heeft geen enkele reservesleutel van verhuurde woningen of garages in haar bezit. Zorg er dus voor dat u zelf een reservesleutel bij uw buren, kennissen of familie heeft liggen, voor het geval u ze kwijt raakt. Voorkomen is beter dan genezen. Met andere woorden; inbreken in uw eigen woning veroorzaakt schade die u vervolgens zelf moet oplossen.