Kaart Rhenam Wonen

Rhenam Wonen
Binnenhof 9
3911 NP Rhenen
Telefoon (0317) 68 32 00
E-mail info@rhenam.nl
Routebeschrijving

 

Correspondentieadres 
Rhenam Wonen
Postbus 188
3910 AD Rhenen
0317 - 68 32 00

info@rhenam.nl (vermeld bij onderwerp ook uw huisadres en woonplaats)
www.rhenam.nl

Bezoekadres Rhenen
Binnenhof 9
3911 NP  Rhenen

Kantoor geopend
ma t/m vrij 08.30 - 12.30 uur (inloop)
ma t/m do 13.30 - 16.30 uur (alleen op afspraak)

Reparatieverzoek
Indienen kan telefonisch, via de Woco APP of via een webformulier. Kijk op de pagina reparatieverzoek voor telefoonnummers en meer.

Glasschade melden bij Meijers Assurantiën
De Glaslijn (0800) 020 50 10.
Alleen als er via Rhenam Wonen een verzekering is afgesloten. 

Glasschade VvE
Valt uw woning onder een VvE neem dan contact op met Rhenam, (0317) 68 32 00.

Calamiteiten buiten kantoortijd
Voor CV storingen en calamiteiten kunt u ons bereiken op (0317) - 61 69 89. U wordt dan automatisch doorgeschakeld naar Herstelpartner. Wanneer u een beroep doet op de calamiteitenlijn moet er wel sprake zijn van echte urgentie. Verzoeken die kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag kunt u op de gebruikelijke manier blijven melden.

Overige informatie
KvK nummer: 30141504
Huurbetalingen IBAN: NL58 BNGH 0285 0162 53
Overige betalingen IBAN: NL57 BNGH 0285 1554 66
BTW nummer:  8023.08.971.B.01
RSIN nummer: 8023.08.971

Overige adressen en gegevens
Klachten die geen betrekking hebben op de woonruimteverdeling stuurt u aan:
Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied
p/a Larikslaan 2
3833 AM Leusden
info@gcvalleigebied.nl

Klachten over de woonruimteverdeling worden behandeld door een onafhankelijke gemeentelijke commissie:
Gemeente Rhenen Secretariaat van de commissie voor bezwaar- en beroepsschriften, Postbus 201, 3910 AE Rhenen

Vragen?
Heeft u een vraag en wilt u dat wij contact met u opnemen? Vult u dan het onderstaande formulier in. U hoort zo snel mogelijk van ons.