Service

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dat gerust contact met ons op.

Huurbetaling

Wanneer moet ik mijn huur hebben betaald?

De lopende huur moet bij vooruitbetaling vóór of op de 1e van iedere maand betaald zijn. De huurbetaling vindt plaats via automatische incasso. Pinnen in ons kantoor behoort eventueel ook tot de betalingsmogelijkheden. Uw huur contant betalen is bij ons om veiligheidsredenen niet mogelijk.

 

Kan ik automatisch mijn huur af laten schrijven?

Wilt u geen omkijken hebben naar de huurbetaling? Kies er dan voor de maandelijkse huur automatisch van uw rekening af te laten schrijven. Zodra er een wijziging plaatsvindt in de te betalen huurprijs, passen wij dat automatisch aan. U kunt een machtigingskaart aanvragen via e-mail: info@rhenam.nl. Of neem contact met ons op. Wanneer u het achteraf niet eens bent met de aanpassing, dan bent u vrij om de automatische betaling terug te draaien (storneren).

Kan ik een betalingsregeling regelen met u?

Indien u door onvoorziene omstandigheden op een bepaald moment de huur niet kunt betalen, dan is het verstandig om in een zo vroeg mogelijk stadium contact met ons op te nemen. Zolang de vordering nog niet in handen is gegeven van de advocaat kunt u met Rhenam Wonen een betalingsregeling afspreken. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Het aantal maandelijkse termijnen bedraagt ten hoogste 6. Aan de maandelijkse termijnen is een minimum verbonden van € 45,-.