Reparatieverzoek

Telefonisch melden
Uw reparatieverzoek kunt u tijdens kantoortijden aan onze telefoniste doorgeven: (0317) 68 32 00. 

Mailen kan ook: reparatieverzoek@rhenam.nl
Of vul het formulier in!

Tijdstip reparatie
De telefoniste geeft de klacht direct door aan het bedrijf dat de reparatie voor ons verricht. Binnen twee uur neemt dit bedrijf contact met u op om een afspraak te maken voor reparatie. Het is moeilijk om een exact tijdstip af te spreken. Er wordt in ieder geval wel een tijdvak aangegeven van twee uur (bijvoorbeeld tussen 10.00 en 12.00 uur). Soms is het nodig dat onze opzichter eerst langs komt.

Kosten
Onze telefoniste kan u vertellen of het reparatieverzoek voor uw eigen rekening is, onder het onderhoudsabonnement valt of voor rekening van Rhenam Wonen is.

Calamiteiten buiten openingstijden
Buiten kantoortijd kunt u alleen voor spoedeisende reparatieverzoeken bellen met de storingsdienst van Rhenam Wonen (0317) 61 69 89. Zij zorgen er dan voor dat uw melding op de juiste manier wordt afgehandeld.

Glasschade
Als u via onze glasverzekering verzekerd bent tegen ruitbreuk kunt u de schade rechtstreeks doorgeven aan Centraal Beheer, telefoonnummer (0800) 022 99 55.

Reparatieformulier
Als u het reparatieformulier invult, dan ontvangt u een bevestiging van uw verzoek om reparatie. Het bedrijf dat het onderhoud uitvoert, neemt, tijdens werkdagen, binnen 24 uur contact met u op. 

Onderhoudsabonnement

Onderhoudsabonnement

Met een onderhoudsabonnement bent u van veel zorgen af. Lees er alles over in de flyer. 

Download

Onderhoud

Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud? Lees er alles over in de flyer!

Download